Pages Of My Blog

03 augustus 2017

Romantic Card for ScrapBerry's

Are you enjoying summer? I definitely do, even though the weather hasn't been great in Holland these days. I therefore decided to spend some time inside behind my scrapbook desk. I made a summery and romantic card for the ScrapBerry's blog, using their wonderful Holiday Romance collection.

Geniet jij een beetje van de zomer? Het weer is er nog niet helemaal naar, maar verder geniet ik volop van de lekker lange dagen en het zonnetje af en toe. Omdat het nog niet heel zonnig was, pakte ik mijn scrapbookspullen er gezellig bij. Ik maakte dit zomerse en romantische kaartje voor de ScrapBerry's-blog. Hiervoor gebruikte ik de mooie Holiday Romance-collectie.


ScrapBerry's Supply List:
Holiday Romance 12x12" Paper Pack (SCB220605900B)
Set of Polymer Items Seaside 1 (SCB26001015)
Set of Polymer Items Seaside 3 (SCB26001016)
Seashell charm


Thank you for stopping by and have a great day!

Dankjewel voor je bezoekje! Fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. helemaa leuk, zoveel details, geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Sailor!!! this looks so romantic and lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty card, Romy. I love all the sea-themed embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous! LOVING the shells and the chipboard!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er weg van, houd erg van deze stijl, zo mooi! Hier ook genoten van niks moeten, nog twee weken dan is het alweer voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW! What a beautiful card, Romy! I love all of your gorgeous details!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!